venres, 4 de marzo de 2016

BENVIDOS AO MEU BLOG

Bos días, chámome Nadia e o meu blog vai tratarse de arte. A mín sempre me gustou isto ,xa que me pasaba todo o día debuxando, coloreando...
A arte e a forma de poder expresarte, pode ser os teus sentimentos ou o que queiras contar; na arte existen moitos tipos, pintura, música...
Eu vou centrarme na pintura, xa que é o único que se me dá ben. Pódese expresar nun lienzo o nun folio.etc. Tamén tes a elección de pintar co que queiras e a miña elección sempre é con tempera pero vou avanzando cada vez máis. O que quero dicir e que vou pintar máis tarde con técnicas máis avanzadas.

Eu teño unha meta que é saber que vos podo meter esa aficción que teño pola arte, neste caso a pintura. Non quero que vos interese coma mín, pero sí saber que teñades gañas dde saber sobre a pintura. Vou falarvos de cadros, dos autores, das cidades das súas obras,...
Espero que se vos guste e me poñades comentarios, e que me digades se preferides un cadro en concreto para que vos fale del, é dicir, que vos comente de que trata, quen é o seu autor, onde se fixo...
Ata a seguinte entrada, Unha aperta.

Nadia

                                            Resultado de imagen de ARTE

Ningún comentario:

Publicar un comentario